اسلایدر

خلیج تا ابد فارس

❀ ایران من ❀

من یک ایرانیم و افتخار می کنم که ایرانی هستم

تا پرچم ما سه رنگ زیبا دارد این جاذبه قشنگ و گیرا دارد


تا یک زن و مرد در همین خاک وسیع بر قلب نشان آریا را دارد


تا نام قشنگ پارس در این وادی ،‌ در هر نفس و کلام یک تن باقیست


این نام خلیج تا ابد فارس ما ،‌بر قلب سیاه تازیان چون داغیست


تا این قلم است در کفم می گویم ،‌من زاده شدم به نام پاکت ای پارس


تا گوش جهان ز عشق من کر گردد ،‌ فریاد زنم که لا خَلیج اِلا فارس

 



نظرات شما عزیزان:

afshin
ساعت10:47---3 مرداد 1391
یه پیشنهاد ...
به نظر من اگه اون واژه (فارس) رو بکنی ((پارس)) زیباتره


یاس
ساعت0:58---11 ارديبهشت 1391
ممنون از این پست بجا........با آهنگ هماهنگش .............................................
=D D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:38 توسط masoud|